Koncept kurzu

Abychom si rozuměly, nemám pro Vás tři zaručené cviky na diastázu, ploché břicho, pánevní dno. Budeme pracovat komplexně, stejně jako tělo funguje komplexně. Možná získáte úplně novou představu o tom, jak by to mělo být, možná objevíte nové svaly. A možná to všechno bude snazší než se zdá.

Práce s dechem

Nikoho to cvičit moc nebaví, někdy hrozí usnutí, ale je to základ všeho. Dech je totiž náš nejčastější pohybový stereotyp a pokud není správný, má velký vliv na funkčnost středu těla. Koukneme se na "zub" bránici.

Pánevní dno

Tady bude potřeba fantazii zapnout na maximum. Zvlášť, pokud jste s touto oblastí nikdy nepracovala. Nakonec ale zvládnete i to a budete opět o krok blíže k cíli. 

Hluboké svaly břicha

Chvílemi to bude trochu scifi. Při práci s nejhlubšími svaly břicha totiž nejde o velké pohyby, ale o preciznost. A soustředění. A často i o fantazii, resp. představivost. Ale jen než to nacvičíte. Pak už je to sranda..

Chodidla

Tohle byste v kurzu cvičení po porodu asi nečekala. Jenže. Chodidla jsou naše základna. Docela malá, v poměru ke zbytku těla, že? A aby byla funkční a dobře nám sloužila, je potřeba se věnovat i jim. 

Diastáza, neboli rozestup 

Hodně se teď o ní píše, diskutuje. Je to něco, co nechcete. Většinou kvůli vzhledu (vyvalené břicho), ale hlavně ji nechcete kvůli nefunkčnímu středu těla. A nefunkční střed = přetížená záda. Nejen.

Zlepšení držení těla

Ke které siluetě byste se přirovnala? Ale upřímně. Asi možná té vlevo, je to tak? Jenže, rozhodně chcete tu vpravo. Ode dneška už napořád. Protože napřímené tělo, je funkční tělo. A také sebevědomější.